marți, 1 iunie 2010

Pensionarii sunt in greva

Si copiii mici sunt in greva. Fetita mea de 1 an si 2 luni face greva. Am intrebat-o de ce nu se zoaca azi. Mi-a zis ca face greva. E revoltata ca taticul ei va avea cu 25% sanse mai mici sa-i cumpere jucarii. Sau haine. Sau lapte praf. E, lasa. Nu are banderola alba, nu protesteaza. Doar ca...azi nu se mai joaca. Si atunci am tras concluzia ca si pensionarii nu mai lucreaza pentru ca sunt in greva. Merg totusi in parc in ziua lor de protest si joaca table. Mama in schimb nu face greva. Este educatoare, dar are treaba la serviciu. Ca director, trebuie sa fii mereu prezent in orice conditii. Nici sotul meu nu face greva. Doarme ziua ca sa lucreze noaptea si noaptea la fel. Desi lui ii vor lua deocamdata 25% din salariu. Sau din venit. Ca nu stim exact cum e cu reducerile. Si daca am sti, ce-am putea face? Greva? Nu, greva fac doar copiii si pensionarii. A, da, si somerii. Ei sigur fac greva cate 9 luni pe an. Si mai sunt si platiti. Asa ca nu e cazul sa ne alarmam. Si nu e cazul sa nu-i dam dreptate Constitutiei Romaniei: art.53.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu